Wednesday, May 27, 2009

Tag Tig Tog (I was tagged by kak husna) hehe

1. Bekas kekasih saya adalah :
- tiada jawapan

2. Saya sedang mendengar :
- bunyi burung-burung yang sangat cute berkicau di luar rumah

3. Mungkin saya patut:
- jadi lebih rajin dan ada hala tuju yang lebih jelas

4. Saya suka :
- memasak

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- suami tersayang, mak, kakak dan para sahabat yang banyak menyokong di kala susah dan senang (you know who you are)...

6.Saya tak paham :
- kenapa orang Australia ni perlu jadi racist. Mereka ni macam duduk dalam gua, tak nak terima kenyataan bahawa dunia ni colorful dan didiami oleh macam2 bangsa. Dia ingat orang Aussie ni bagus sangat ke???ingat dia kulit putih ni bagus dari yang kulit coklat atau gelap?? aku tak paham betul ngan orang Aussie yang perasan nih..

7.Saya kehilangan :
- semangat waja yang disemai dulu..maka amat perlulah semangat itu dikuatkan semula terutamanya berkaitan study

8.Ramai yang berkata :
- bestnya atie dapat study kat oversea.. alhamdulillah

9.Makna nama saya :
- masih mencari makna nama sendiri

10.Cinta itu adalah:
- anugerah dari Allah

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- pening

12.Saya akan cuba :
- menamatkan pengajian pada July 2012

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- sampai bila-bila

14.Telefon bimbit saya :
- rosak skrin dia..ciss, harga nak baiki lebih mahal dari beli yang baru..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- selalu blur

16.Saya paling meluat apabila :
- tengok orang kat sini pandang semacam kat aku...apa??? tak penah tengok orang ke?? kalo rase pelik, kau pegi duduk dalam hutan laa..tak payah jumpa orang..kawan dengan orang utan.. (kesian orang utan, jadi mangsa)hehe

17.Pesta/Parti adalah :
- makan-makan time

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- itik kat flinders lake..cute je tengok dia jalan


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- sekarang sebab, banyak sebab

20.Hari ini :
- Landlord nak datang umah..aku memang tension kalo dia nak datang..kenapa dia suka datang umah aku..selama aku duk sini 5 bulan, dah 6 kali agaknya dia datang..pastu masuk umah pakai kasut..aku dah cakap pun dia buat tak tau..last2 aku buat notis besar2 tampal kat depan umah aku, karang dia sampai biar dia baca..padan muka kau

21.Malam ini saya akan :
- sambung buat literature review yang banyak tu

22.Esok pula saya akan :
- ke uni..buat la apa2 yang patut

23.Saya betul-betul inginkan :
- percutian ke new zealand..ada sesiapa yang sudi menaja??hehe

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- uiihh..dahsyat tul fesyen rambut aku nih..tiada di pasaran

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- sangat best

26.Makanan Barat atau Jepun :
- dua-dua pun layan

27.Bilik yang terang atau gelap :
- yang terang di waktu pagi dan gelap di waktu malam

28.Makanan segera adalah :
- perlu di kala waktu-waktu tertentu

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- I love you

30.Siapa yang anda nak Tag?
- kak husna (tapi kak husna dah buat), kak suzi, rozi, ping, amrah, kak ju, asiah dan sesiapa yang merasa diri mereka wajar di tag..

0 comments:

Post a Comment