Monday, June 15, 2009

Lunch di Mekong Thai (Kanggaroo* paprik)


Chicken tom yam yang best




Paprik kanggaroo yang best jugak




Minggu lepas, kami berlapan (aku, hubby, kak husna, rozi, kak suzi, nadia, amirul dan isma) talah menyempurnakan hajat masing2 untuk pekena daging kanggaroo.. Mekong thai adalah restoran yang menyediakan masakan melayu dan thai (halal), so, kami bersemangat waja ke sana..

Interior restoran agak menarik dan terletak betul2 berhadapan dengan Holiday Inn Adelaide di city..kami bergerak dari uni lepas solat zohor..hampir2 terlepas bas, nasib baik pakcik bas berhentikan bas tu lepas rozi tahan tepi jalan..hehe, tahniah rozi..:)

So apabila membuat perbincangan, maka diputuskan, menu untuk lunch hari itu adalah chicken tomyam dan kanggaroo paprik..hehe, best best..:) Harga per person untuk tomyam adalah $7.50 dan untuk paprik adalah $16.50 sepinggan.. ok jugak la harganya..share 8 orang...sorang $10.10 je..:)

Lepas je menu sampai, masing2 begitu kusyuk menikmati santapan yang menyelerakan..maklumlah, perut pun dan bernyanyi, apa lagi, memang kitaorang pulun betul..:)

Alhamdulillah, dapat jugak aku dan kawan2 yang lain pekena daging kanggaroo ni, first time kami dapat rase..next time boleh rasa menu lain pulak kat mekong thai..

1 comments:

What's luv gotta do ? said...

yup, sempurna dah hajat kita smua kan... nanti kita buat rombongan lagi sebelum dorang ni balik k...

Post a Comment