Thursday, July 9, 2009

Transformers?? ok la..

Selasa lepas, berkesempatan gi tengok transformers kat marion shopping centre.. kami berlima, (aku,hubby, kak husna selalu ketua rombangan, isma dan amirul). Pada hari yang sama juga, kak eta (lecturer from UKM) ada disini kerana menghadiri conference di flinders. Maka, dah jadi tanggungjawab aku membawa kak eta round2 kawasan.. at about 12 pm kak eta call, at that time aku ada kat lab, terus rush ke education faculty untuk amik kak eta, then bawa kak eta ke 24 hours lab, kebetulan dapat jumpa kak husna, kak suzie, amirul and nazri.. :)

Then, bawa kak eta lunch kat umah aku, tomyam lagi..huhu, tapi bukan tomyam kanggaroo la..ayam je..then lokasi seterusnya, bawa kak eta jalan2 kat marion shopping centre, sambil jalan boleh shopping..huhu, bernas tak idea aku??..idea yang boleh menipiskan poket orang huhu.. kak eta ingat nak cari beg, then aku bawa ke kedai beg, tapi kak eta kata takde jenama pulak..then aku bawak satu kedai beg Guess..hehe sampai kak eta cakap,"ko biar betul atie".."ada beg sampai 600+ AUD", kalo convert duit ringgit mau demam nak bayar..haha.. salah kedai la pulak..

berbalik ke cerita transformers tu, sepatutnya movie start kul 6.20pm, tapi aku dan hubby terlewat pulak sampai coz anta kak eta kat city..kesian kat amirul, kena tunggu kitaorang kat entrance coz tiket kami ade kat kak husna..adalah dalam 30 minit amirul tunggu..nasib baik dia okey je..tak moody plak..

sampai2 dah 20 minit start kot..tapi ok jugak la..first time tengok movie kat cinema in adelaide.. cite transformers pun kira ok jugak la..ade part2 yang best and vise versa..

next time nak plan lagi tengok wayang ramai2 ni..best..

2 comments:

mlle said...

best nya Atie buat tomyam! kalo kami dtg ke adelaide akan bawa sekali kangaroo meat, supaya Atie boleh buat Tomyam kangaroo... huhu^^ Di sini saya beli $5 utk 3 keping daging kangaroo, macam di Adelaide?

Transformer? Ang kata tak best... i pun rasa Megan Fox dalam movie asyik lari tak terhenti-henti dan entah ape2, tak de maknanya, huhu^^
tapi mmg best gi tengok wayang ramai2 kang? hehe^^

atieaster said...

hehe..nanti boleh try buat tomyam kanggaroo pulak..ping, bila nak dtg adelaide? i'm not sure harga kanggaroo halal kat sini..mungkin lebih kurang ngan melbourne kot.. :)

Post a Comment